סוף לניתוק

אחרי שבועות ארוכים של המתנה, סופסוף הגיע המחשב שלי. אל תטעו, על אף התלונה המשתמעת במשפט הקודם, אינני מתלוננת כלל וכלל. אחרי הכל, על מה יש להתלונן? את המחשב העבודה הזמינה עבורי, וניתנה לי האפשרות, לבחור את הדגם כאוות נפשי. ההחלטה לא הייתה קלה, מאחר והיו אי אילו ניגודי אינטרסים בין השאיפה שלי לשמור על בריאות הגב שלי והצורך במסך גדול לצורך העבודה*. שיקול המשקל ניצח, ושיחה קצרה עם הבוס נתנה לי אישור להזמין יחד עם המחשב גם מוניטור גדול, כך שגם העיניים וגם הגב מצליחים לשמור על איזון. מאחר והמחלקה כולה (או לפחות רובה האבסולוטי) משתמש במאק, החלטתי שהגיע הזמן לנסות לגבש דעה משלי על המחשבים שלהם, האם זה רק המיתוג המוצלח, או שמא באמת המוצר שלהם טוב יותר? לבסוף, ההחלטה נפלה על מקבוק פרו 13 אינץ', כי הגודל כן קובע.

בינתיים אני עדיין מתרגלת. כל קיצורי הדרך הקבועים שלי חסרי ערך, והמקלדת עדיין קצת זרה לי. אבל בסך הכל, הממשק והעבודה מולו הרבה יותר אינטואיטיביים, ולמרות שעוד לא עברו 24 שעות מאז שקיבלתי את המחשב, אני מצליחה להסתדר עם (כמעט*) כל מה שאני צריכה לעשות.

קצת מוזר לי, אחרי כל כך הרבה זמן ללא מחשב צמוד בבית, לשבת בערב וסתם לשוטט ברשת, לבדוק אימיילים ולהציץ ברסס. במידה מסוימת, הייתי מנותקת לחלוטין מהעולם הוירטואלי שלי. נכון, בדקתי מיילים והייתי זמינה כל יום (כמעט), אבל התקשורת שלי הוגבלה אך ורק להכרחי ביותר. הרידר שלי, אותו ניסיתי לרוקן מדי שבת או ראשון, בביקור מיוחד בעבודה למטרות התחברות לרשת, עדיין מלא. יש דברים יותר חשובים לבדוק, כרגע. כמו הרידר שלי, גם הבלוג הוזנח באופן משווע בתקופה האחרונה. אולם יש לי תחושה שזה הולך להשתנות, ובתור התחלה יש כמה וכמה פוסטים עמוסי חוויות שנכתבו בעט, על נייר, ומחכים לפרסומם הדיגיטלי. כך שאתם יכולים לצפות להצפת הרסס שלכם, והתנצלותי עמכם מראש (אלא אם אתם מוצאים את זה מעניין וחינני, כמובן).

*משום מה לא הצלחתי להתחבר לאחד מהשרתים, אבל לשרתים אחרים באותו דומיין כן. משהו מוזר למדי, שאבדוק יותר לעומק מחר.

4 תגובות ל-"סוף לניתוק"
  1. Black Cat

    מעניין וחינני. שנון וחייכני. חמוד וצייתני. חכם ופסקני.
    טוב, אני מתדרדר, הרעיון הובן. קדימה – נראה אותך. אני מקווה שהחצול מככב גם כן.

  2. אתון עיוורת

    ברוכה השווה!

  3. vandersister

    מברוכ על המחשב החדש! 😀 מצפה בכליון עיניים לפוסטים חדשים.

  4. CrazyVet

    Black Cat – אל דאגה, החצול הפך להיות השחקן הראשי בחיי, כך שאתה יכול לצפות לעלייה בתדירות סיפורי החצול.
    אתון, ואנדר, תודות 🙂 מקווה שבאמת אצליח להעלות את תדירות הכתיבה. עד עכשיו לא הלך לי מי יודע מה, אבל אני עדיין מרגישה שאין לי שגרה, וקשה לי מאוד בלי המסגרת הזו. מקווה שמתישהו בקרוב (מאוד) אני אתחיל באמת להרגיש שאני מצליחה לעשות משהו עם הזמן שלי, ולא רק לבזבז אותו על סידורים, בירוקרטיה ומסעות חיפוש אחר ברגים מוזרים, כלי מטבח או אפילו פריטים בסיסיים כמו אורז מלא או קינואה :mrgreen: (כן, מבחינתי אלו מרכיבים בסיסיים, ככה זה כשמתרגלים לנוחות של בארסה, כשכל דבר, אזוטרי ככל שיהיה, נמצא במרחק הליכה מהבית).