מוגן: לפעמים יש סוף טוב

היום שחררנו שתי כלבות שפשוט משמח לראות איך הן התאוששו. שתיהן הגיעו במצב די קשה, ויצאו הביתה בהליכה.

האחת הגיעה עם שאריות פרפורים אחרי התקף עוויתות שטופל חלקית אצל ווטרינר. היא הורדמה למשך הלילה בגלל שלא הגיבה לתרופות משככות-עוויתות. ההיסטוריה שלה הצביעה על אפשרות להרעלה, אבל גילה הצעיר גם יכול להצביע על אירוע אפילפטי ראשון. אחרי לילה תחת הרדמה וללא עוויתות, הורדנו אותה ממהרדמה והיא נשארה יציבה, אך די מעוכה. אבל אחרי כמה שעות, כשביקרו ההורים שלה, היא התחילה להרים את הראש, ואפילו ליקקה קצת אוכל ומים. היום היא כבר הלכה, וקפצה משמחה כשראתה את ההורים שבאו לשחררה.

השניה הגיעה עם כאב בטן אקוטי, ובאולטרסאונד התגלה חשד לגוף זר לינארי. בניתוח התגלה קטע מעי נקרוטי, שהוסר. מצבו היה רק מאוד, והיו חסרות רק מספר שעות עד שיינוקב. למזלה זה לא קרה, ולא נוצרה דלקת בחלל הבטן. למחרת היא שוחררה לביתה, וכולנו שמחנו, לא רק בשבילה, אלא גם בשבילנו – מהרגע שהתאוששה מעט, היא ייללה כמעט ללא הפסקה.

2 תגובות ל-"מוגן: לפעמים יש סוף טוב"
  1. שרון

    אוי, כיף לשמוע! נשמע שעברו עלייך כמה ימים די קשים לאחרונה, אז משמח לשמוע שלשם שינוי, קצת פחות.

  2. CrazyVet

    אכן, ואתמול אפילו היה לנו רגע של התעלות כשאחד הפציינטים שהיה מחוסר הכרה במשך כמעט ארבעה ימים התחיל ללכת. הוא התחיל להתעורר כבר יום קודם, אבל לראות אותו הולך פשוט עשה לכולנו שמח בלב, במיוחד כשהיו רגעים רבים שחשבנו שהוא לא ייצא מזה.