כמה קטנות

ביום רביעי קנינו מדפסת חדשה (אחרי סמסטר שלם ללא מדפסת, הגיע הזמן). החתול, כמובן, הכי מרוצה מכולם, הוא קיבל קופסא חדשה. למדפסת שלום (לפחות עד שאתחיל להדפיס את כל סיכומי הסמסטר, לפחות 1000 עמוד… אבל היא עדיין לא יודעת).


תמיד כשהזוגי לא נמצא באזור החיוג המקומי (ובמיוחד אם מדובר בסופ"ש), קורה משהו לצנרת. ותמיד כשאני במקלחת. הפעם (הזוגי במדריד) לא הייתה שונה – שתי דקות אחרי שנכנסתי להתקלח, הזרם התחיל לגמגם. בירור קצר עם השכנה העלה שלפחות הפעם הבעיה לא אצלנו, אלא בצנרת המרכזית (מזל, בפעמים אחרות הבעיה כן הייתה אצלנו, והצריכה ביקור של איש מקצוע, בסופ"ש, כמובן).


בעודי מקשקשת בחנות היין עם המוכר (לא קניתי כלום, רק באתי להגיד שלום, הוא עוזב עוד שבועיים), נכנסה זקנה אחת (שבעים פלוס). היא סיפרה שלפני מותה של אמה (בת מאה וארבע במותה), היא קנתה לה בקבוק של יין מתוק, והיא חששה לשתות אותו בגלל שהפלסטיק סביב השעם קצת רופף. היא בעיקר רצתה לדבר עם מישהו (היא אמרה שהיא לא דיברה עם אף אחד מאז שאמה מתה), והיא התחילה לספר שאמה הגיעה לגילה המופלג בזכות היין האדום והשום – עם ארוחת הבוקר והערב, כוסית יין פלוס שיני שום שלמות… אולי כדאי להתחיל לשתות יין אדום, במקום הקפה?


מדי שבת אנחנו הולכים לקניות בשוק השכונתי. יש לנו מסלול קבוע, שכולל חנות קטנה לתבלינים ופירות יבשים. לצערי הרב, הגברת הנחמדה שמחזיקה את המקום החליטה לסגור את הבסטה, כי לא משתלם לה להחזיק את המקום. החדשות הטובות – היא מתכוונת לסגור אחרי חג המולד.


הבחירות הסתכמו בהמשך הקואליציה הסוציאליסטית בבארסה (ירוקים+PSC+ERC) ובערים הגדולות של קטלוניה. בשאר ספרד, התחזקה המפלגה הימנית PP, גם בבחירות לרשויות המקומיות וגם בבחירות האוטונומיות. הבחירות לפרלמנט הספרדי יתקיימו עוד כמה חודשים, ואני צופה נצחון לימנים. באסה.


תקופת המבחנים החלה באופן רשמי. אין לי חיים עד ה-28 לחודש. ייפי!

 

3 תגובות ל-"כמה קטנות"
  1. אתון עיוורת

    בהצלחה ותתחדשי על המדפסת. שאלה שאולי תסגיר בורות: הקטלנים באמת שונים מהספרדים? – את יכולה לכתוב על זה קצת?

  2. אתון עיוורת

    הגבתי לך קודם והתגובה לא הופיעה. האם היא מופיעה אצלך? האם כל תגובה אצלך -גם מאנשים שכבר אישרת תגובות שלהם בעבר – מוגדרת ככזו שנדרש ממך אישור? אני שואלת את כל השאלות כי היו לנו (לי בגדול) בעיות עם תגובות בעבר וחשוב לי להבין לפני שאני פונה ל"הנהלה" 🙂

  3. CrazyVet

    1. תודה פעמיים 😀
    2. הקטלנים באמת שונים מהספרדים. והבאסקים גם, וגם הגאייגוס (gallegos) מגליסיה. אני מבטיחה להרחיב בהזדמנות, לפחות בנושא הקטלנים (את האחרים אני לא מכירה כל כך טוב).
    3. עניתי לך במייל. אין לי מושג למה המערכת עושה בעיות, אבל אני גם לא כל כך מכירה אותה, ואני מאוד מוגבלת ביכולת (= זמן) ללמוד אותה לעומק.