מוזרויות

זה עתה חזרתי מביקור אצל הדרמטולוג, שרשם לי איזו משחת קורטיזון לאקזמת קור-חורף-יובש ממנה אני סובלת לאחרונה [מזג אוויר ארור, חורף…] וגם קרם לחות עצבני, למניעה. כמו ילדה טובה אני הולכת לבית המרקחת וקונה את המשחה (קרם לא היה, לחזור מחר…). בית המרקחת מול הבית עובד 24 שעות ביממה, ואוסף העובדים שלו יכול לשמש חומר גלם מעולה לספרות/קומיקס על פריקים, או לחילופין גרסת בית-מרקחת על סמים ל-Clerks.

בכל מקרה, המטרה היא לספר קצת על אחד העובדים שם. בעודי ממתינה בתור, אני לא יכולה שלא לשים לב שהבחור, שמנמן עם זיפים של לפחות שלושה ימים ופירסינג כפול בשפה, מטפח ציפורניים ארוכות יותר משלי (אני בתקופת רגרסיה, ציפורניים קצרות מאוד), משוחות בלק מבריק. הקומבינציה פשוט היתה מוזרה מדי. והוא גם הריח מוזר.

לפעמים נראה לי שהעיר הזו היא כר פורה לקציר אנשים מוזרים. או שאולי הם פשוט נמצאים בכל מקום, ורק צריך לפקוח עיניים כדי לשים לב?

9 תגובות ל-"מוזרויות"
  1. Chirimoya

    מסכימה איתך בקשר לפריקים בברסה, ומה שהכי פריקי זה שהיצורים שלא הייתי נותנת להם לעלות על אוטו הזבל שלי משרתים אותנו (או יותר נכון משתדלים לא) בבתי מרקחת. 🙁 😆

  2. חסמינה

    הכי אני אוהבת את התספורת הקטאלאנית, זאת שגרסה עדינה שלה פיארה את ראשו של אלי אוחנה. אני ממש מפחדת ללכת פה למספרה, שלא פתאום אני אמצא את עצמי עם בואש על הראש

  3. CrazyVet

    אני מניחה שאת מתכוונת לתספורת הנפוצה בקרב אנרכיסטים, קומוניסטים, בדלנים קטלנים ושאר חובבי עימותים עם המשטרה. למשיגעת יש נטייה מוזרה לחבב גברים עם תספורת כזו…
    אין לך כל כך מה לדאוג, בדרך כלל זו לא תספורת נשים, ואם את צריכה מספרה, האנגליש הייר סלון סבבה, ולא יעשו לך דבר כזה שם (יש אחת בגרסיה, אחת בקורסגה ועוד אחת ברבאל).

  4. אתון עיוורת

    פאק. לפעמים את עושה לי געגועים לבארסה.

  5. CrazyVet

    רק לפעמים? אני מתרשלת 😉

  6. מיכל

    אני חושבת שזה השינוי שפוקח את העיניים.
    אני עברתי מהמרכז לאשקלון, מרחק שעה נסיעה, אותה שפה, אותם אנשים, ובמשך חודשים רק סיפרתי לכל מי שמוכן לשמוע שהאשקלונים לא דומים כלל לכל אחד אחר במרכז, שהם משונים ואחרים בתכלית.
    עכשיו אני גרה בירושלים, וחושבת אותו דבר על ירושלמים (וגם על אשקלונים, מעולם לא הצלחתי להתרגל). ואחרי ארבע שנים שאני לא גרה במרכז אני פתאום חושבת שאולי גם פה אנשים קצת משונים, אבל לא מצליחה באמת להאמין בזה.

  7. CrazyVet

    מיכל, יש משהו בדברייך, אולם אני נמצאת פה כבר יותר מחמש שנים. ראיתי יצורים מוזרים אפילו יותר מהבחור, כולל איזו פעם שמוזר אחד הסתובב עם מטאטא מכשפות וטאטא את הכביש (ולא מדובר בכביש חד סטרי של נתיב אחד, אלא הצטלבות של שני כבישים בעלי ארבעה נתיבים) באמצע הלילה, כשהוא מחזיק ביד השנייה מטריה.
    המוזר בבחור הספציפי הזה הוא חוסר ההשתייכות לקבוצה מסוימת. הוא לא גותי, והוא לא מטרוסקסואל, וגם לא אוקופה-סטייל. בדרך כלל המוזרים נופלים לסטריאוטיפ כלשהו, ומאלה יש פה המון. וחוצמזה, בדרך כלל החבר'ה האלה לא עובדים בבתי מרקחת.

  8. Reli

    Como te van los examenes?
    Soon you are finishing 🙂

  9. אאוץ’ | כי וטרינר חייב להיות משוגע

    […] ללכת לדרמטולוג. שוב להתקל בבית המרקחת באותו אחד מהפעם הקודמת, ולחשוב, הוא תמיד עובד בימי חמישי בערב? לתהות, אולי […]