עשרה מקומות לאכול טוב בברצלונה

חלק מפרויקט הכתיבה הקבוצתית של אח"י דקר

הכותרת אינה מטעה – עשרה מקומות לאכול טוב בבארסה, מסעדות, בתי קפה ומקומות של טאפאס, במגוון מחירים (לא לפי סדר איכות/מחיר אלא לפי סדר הזכרון שלי). כל המקומות נבדקו ומומלצים בחום.

  1. Cervecería Catalana. הסרבסריה היא המקום הכי טוב לאכול טאפאס אותנטיים, לפחות לדעתי. המסעדה יושבת בפינת רחוב מיורקה (Mallorca 236) עם רמבלה קטלוניה (Rambla de Catalunya). אפשר לשבת בחוץ, או בפנים, אבל בכל מקרה חשבו לפחות חצי שעת המתנה כי אי אפשר להזמין מקום מראש והמקום תמיד מלא. אם תגיעו סביב שבע וחצי או אחרי אחת-עשרה, תחכו פחות. האוכל תמיד טרי, הרמה תמיד גבוהה, ומבחר הבירה גדול. אם תרצו סנגריה (Sangría), גם היא לא רעה בכלל. סגור רק ב-1 לינואר וב-24 בדצמבר. סביב 25 יורו לאדם עם בירה או סנגריה.
  2. דולסו (Dolso). בית הקפה הכי חמוד ברובע שלי, האישמפלה (Eixample). אם אתם בסביבה ומחפשים עסקית מוצלחת (Menú del día), העסקה שלהם לא רעה – משהו כמו 12 יורו לאדם, תמורתם תקבלו מנה ראשונה, עיקרית וקינוח פלוס שתייה וקפה. התפריט מתחלף מדי יום, ובדרך כלל ניתן לבחור בין שתי מנות. חוצמזה אפשר סתם לשתות שם קפה עם עוגה, מהטובות שתמצאו בעיר. סגור בימי ראשון. Valencia 227.
  3. קאל בוטר (Cal Boter). מסעדה מאוד קטלנית עם תפריט קבוע ומנות יומיות משתנות. ממוקמת בגראסיה (Gracia), רובע עם מראה כפרי שמתאים לאווירה הכפרית וההומה (כמעט תמיד מלא, אז תזמינו מראש בטלפון 934588462). אם אתם הרפתקנים, נסו את החלזונות שלהם (Caracoles בספרדית, או Cargols בקטלנית). בערך 30 יורו לארוחת ערב פלוס יין. סגור בימי שני. Tordera 62.
  4. El Bitxo. בר טאפאס קטנטן (והחביב עלינו בכל העיר, בערך) צמוד לפאלאו דה לה מוסיקה, ב-Verdaguer 1. אני ממש אוהבת את פלטת הגבינות שלהם עם בקבוק Yllera או בירה גרמנית מהחבית, ואם תבקשו יפה, יוסיפו לכם גם גבינה חריפה לפלטה. גם פלטת הנקניקים שלהם לא רעה. בעלת הבית דנית, כך שאנגלית היא לא בעיה. בין 15 ל-20 יורו לאדם. בקיץ סגור בימי ראשון.
  5. Cuines, בר הטאפאס בשוק סנטה קטרינה (Francesc Cambó 16) קרוב לקתדרל. אני הכי אוהבת את הטמפורה שלהם, אפילו שהיא לא נכנסת להגדרת ה"טאפאס" המסורתית. פתוח תמיד, לפחות כך נראה, אבל בטח ב-1 בינואר ו-24 בדצמבר יהיה סגור. 15-20 יורו לאדם עם בירה.
  6. Bubó. בר טאפאס מול כנסיית סנטה מריה דל מאר (Santa María del Mar) היא מריה הקדושה של הים, הכנסייה החביבה עליי ביותר (כתובת מדויקת: Caputxes 10). אני אוהבת לשבת בשולחנות שיש בחוץ בשישי או שבת בערב, ולראות את האנשים שיוצאים מהחתונות שעורכים שם, כולם מגונדרים. הטאפאס פה הם מאוד מסוגננים, ולא זולים, אבל מאוד מקוריים. קחו בחשבון שהמטבח פתוח רק בצהריים ובערב, כך שאם אתם עוברים שם בשש וחצי בערב נניח, לא תוכלו לנשנש. אם תרצו קינוח מפונפן, ליד נמצאת הקונדיטוריה של בובו, שמוכרת קינוחים אלוהיים. 20-25 לאדם עם בירה ליד.
  7. Re-Pla. מסעדה מאוד מעוצבת, קטנה ונחמדה בחלק המזרחי (Borne) של הרובע הגותי (Montcada 2). גילוי נאות – מנהל אותה חבר טוב שלנו, אבל זה לא משנה את העובדה שהבשר ממש טוב. כשאכלנו שם ניסיתי את הדגים, וקצת התאכזבתי, אז תלכו על בשר. התפריט די מצומצם (לדעתי סימן למסעדה טובה) אבל מעניין ומקורי. מומלץ להזמין מקום (932683003)- 50-60 יורו לאדם עם יין. אם אתם רוצים, אתם יכולים גם לנסות את המסעדה-אחות גדולה, Pla, אבל אותה לא ניסיתי (פרטים באתר).
  8. Cinc Sentits. כמו שהשם אומר, המסעדה הזו מכוונת לכל החושים. עיצוב ובישול מקורי ביותר חוברים לחוויה מולטיסנסוריאלית, מלווה בהסברים מפורטים לגבי המנות (שירות מעולה). לפני המנה הראשונה מגישים את "קוקטייל" הבית, שהוא פיסת אלוהות בשלוק אחד: שילוב של מייפל, שמנת מוקצפת וטיפונת מלח ים, שנותנים יחד מליחות, מתיקות וחלקלקות של השמנת. אההה. התפריט מתחלף כל שלושה חודשים בערך, לפי העונתיות של חומרי הגלם. יש תפריט צהריים ב-22 יורו (נדמה לי, יכול להיות שעלה) בלי יין, ובדרך כלל ארוחת ערב מסתכמת ב-70 יורו לאדם (או קצת יותר, תלוי ביין).
  9. Non solo pizza. מסעדה איטלקית, כדי לגוון קצת. את המסעדה הזו פתח איטלקי מאוד פטריוטי שמביא את כל הפרודוקטים ישירות מאיטליה. כאן תוכלו לטעום עגבניות אלוהיות עם מוצרלה מחלב בופלה טרי, או מוצרלה בוראטה שעשויה חלב בקר עם מילוי שמנת בפנים. הפסטה נהדרת (אני מתה על הפסטה ברוטב פטריות יער). שימו לב שאנטיפסטי פה מתייחס לצלחת נקניקים, ולא לירקות קלויים. חשוב מאוד: הם לא מקבלים כרטיסי אשראי, אז תתארגנו מראש על מזומן. 40-50 יורו לאדם עם יין. טלפון להזמנות: 932181920. כתובת: Enric Granados 110.
  10. Hábaluc. מסעדת בריאות-גורמה. פה מגישים המבורגר אורגני (נהדר) ופטריות מוקפצות עם רוטב כמון, ועוד מיני מנות מקוריות, בדרך כלל על בסיס תוצרת אורגנית. אני מאוד אוהבת, אבל הזוגי מתלונן על איסור העישון (ובכל זאת אוהב את האוכל, והולך לאכול שם עם הבוסית לשעבר). יש להם תפריט צהריים סביר (נדמה לי שסביב 12 יורו, אבל אני לא סגורה על זה), ובערב המחיר לאדם עומד על 40 עם יין (לא אורגני, נדמה לי, אבל לא נורא 😉 ). Enric Granados 41.

אז שיהיה בתאבון, ומקווה שתהנו. אם אתם רוצים פרטים ספציפיים או מעודכנים לקראת נסיעה, צרו קשר במייל.

8 תגובות ל-"עשרה מקומות לאכול טוב בברצלונה"
  1. אתון עיוורת

    יש לי עוד מקום להוסיף 😉
    com bio – מסעדה צמחונית טובה ויחסית זולה לכל הצמחונים שלא אוכלים בשר ולחובבי הז'אנר. לא זוכרת את הכתובת. אולי כשתחזרי קרייזי תוכלי למצוא את הכתובת בעכבר העיר המקומי?

  2. אתון עיוורת

    Via Laietana 28
    Barcelona, CT 08007 Spain
    +34 93 319 8968
    Open Hours9a-10:30p M-Sa, noon-10:30p Su & holidays

    מצאתי וכותבים את זה comme-bio באמת מומלץ

  3. CrazyVet

    יש עוד כמה מקומות צמחוניים, מתישהו אני אחפש אותם ואכתוב עליהם כי שמעתי מכמה אנשים שקשה למצוא מקומות לצמחוניים. בכלל ספרד היא לא veggie-friendly, כך שלצמחוניים כדאי לאכול במקומות כמו פרסקו (בופה סלטים, פסטה ופיצה) ובואנס מיגאס (Buenas Migas, פוקצ'ריה) שהן שתיהן רשתות שפזורות בכל מרכז העיר, עם אוכל ברמה סבירה ומחירים בהתאם, או לחילופין פיצריות ומסעדות איטלקיות.

  4. עירא

    מה עם "שבעת השערים" שבנמל? הארוחה הכי טובה שאכלתי באזור. ואין לי גם בעיה עם ללכת לקילז, לקטוף ריוחה טובה מהמדף וכמה פרוסות פאטה נגרה, ולאלתר ארוחת ערב לבד 🙂

  5. CrazyVet

    Siete Puertas באמת לא רעים. ואם כבר 7Puertas, אז יש גם את בוטפומיירו (Botafumeiro) עם פירות ים ודגים מעולים, וגם את קאסה קאלבט (Casa Calvet) בבניין של גאודי… אבל את כל אלה אפשר למצוא בספרי תיירים, ואני ניסיתי למצוא 10 מקומות שלא תמצא שם.
    אני בדרך כלל לא קונה בקילז, כי המחירים שלהם גבוהים מדי לטעמי ולמרות הקרבה לבית, חנות היין והמעדניה השכונתיות קרובות יותר ולא נופלות באיכות. אבל אתה צודק, חלק מהארוחות הכי טובות שאכלתי בעיר בושלו במטבח הביתי בישול קצר ביותר, אם בכלל. ולגבי הריוחה, לדעתי בבארסה יותר הולם איזה פנדס נחמד, או גולת הכותרת הקטלנית – פריורט (אבל המחיר בהתאם).

  6. חסמינה

    נראה לי שאנחנו שכנות!
    היית בjai-ca בברצלונטה? טאפאס בר חמוד בפניה הראשונה מז'ואן דה בורבון, וחוץ מזה, אני הולכת לנסות את כל המקומות המומלצים שלך ברגע שאני אחזור מחופשת המולדת הקרובה…

  7. CrazyVet

    היי חסמינה! תמיד נחמד להכיר שכנים חדשים.
    ב-JAI-CA לא הייתי אבל אם אהיה בסביבה אנסה לחפש.
    נסי את המקומות הנ"ל וספרי לי מה חשבת, אם את רוצה עוד כמה המלצות, יש כמה שלא נכנסו לרשימה (צריך להגביל ל-10, אחרי הכל 🙂 )

  8. חסמינה

    אני תמיד שמחה לעוד המלצות, ומאחר שאני די חדשה פה באזור (רק ארבעה חודשים!) אני בטוחה שיש לי עוד מלא מקומות שאני חייבת לאכול בהם ולא שמעתי עליהם מעולם.. וחוץ מזה, אם את צריכה סוכר או אפילו קרמבו (למרות שהם נגמרים בקצב מסחרר), תרגישי חופשי..