פריקיזמו

פריקיזמו היא מילה, שאני לא יודעת אם באמת קיימת בספרדית, אבל משמשת אותי והחברות לתאר כל מיני דברים שמאפיינים פריקים, אבל אמיתיים, לא במובן של פירסינגים או מגפים כבדים מעור, אלא במובן של להיות מוזר באמת. למה אני מספרת לכם את זה? כי היום יצא לי להיתקל בשלושה אתרים שגרמו לי לחשוב בדיוק על זה. על פריקיזמו (או אולי פריקיזם בעברית, לא?), על ההקדשה לכל מיני דברים שלא ברור מה הם משמשים, לא בחיים האמיתיים וגם לא ממש בוירטואליים. אז הנה, תבדקו את האתרים בעצמכם, וחוו דעתכם. אשמח לקרוא בתגובות מה חשבתם.

  • Bugknits. אתר שמוקדש לסריגה מיניאטורית. בגודל של גליל חוט תפירה בערך. עם דוגמאות מורכבות מאלה שאני סורגת בגודל נורמלי.
  • How To: Make pancake like a crackhead. אני חושבת שהכותרת מתארת יפה את התוכן – אין צורך להכביר מלים.
  • growth rendering device. מערכת שעוקבת אחר הגדילה של צמח ומדפיסה את התפתחותו מדי 24 שעות.
3 תגובות ל-"פריקיזמו"
  1. אתון עיוורת

    ראשון ראשון ואחרון אחרון. אין ספק שאת יודעת להעסיק את עצמך כשהוא לא שם לידך, בקרוב אצלי 🙁 אני עדיין זוכרת את הפוסטים ההזויים ששחררתי אל העולם, בפעם האחרונה שהוא נסע.
    בעניין הסורגת – תגידי ומה את חושבת שתלבשנה המינאטורות אם לא יסרגו להן? הבגדים שלה ממש מתאימים כאן לארון.
    השני – מופרע כהלכה
    והשלישי – יצירת אומנות, מוצלחת למדי לטעמי. מעקב אחר צמיחה.

  2. CrazyVet

    להעסיק את עצמי זו לא הבעיה, הבעיה היא רק לחזור לבית ריק, לאכול ארוחת ערב לבד וללכת לישון בפחד שהחתול יכנס להתקף אמוק ויקפוץ עליי.
    ברור, מישהו צריך לתפור למסכנות. חס וחלילה שלא יהיה להן קר 🙂

    אני דווקא חשבתי על השלישי כעל פרויקט מדעי לניטור ויזואלי של צמיחה, במקום שקילות/מדידות.
    אני נוטה מאוד לדברים האלה – יש לי רשימות של ספרים שקראתי, דטבייס של ספרים שיש בבית (של דיסקים לא) וכשאני סורגת/תופרת אני מנהלת רישום כמה שיותר מדויק על כל פרויקט, ובסוף מצלמת אותו.
    כנראה שגם אני סוג של פריק :mrgreen:

  3. CrazyVet

    וזה לא נגמר – עכשיו דרך אחד מבלוגי הסריגה החביבים עליי נחשפתי לזה שסורג שמלות וכפפות זעירות ולאפשרות לסרוג למיניאטורות אפילו אמבט קצף.