שבעה חטאים

טוב, לא באמת, רק חלקית, וגם זה אולי. פשוט הכותרת "שבעה דברים שלא ידעתם עליי" נשמעת בנאלית. אז תוייגתי על ידי יוחאי ועכשיו אני צריכה לחשוב על שבעה פרטי מידע, רצוי עסיסיים, שאתם לא יודעים עליי.

#1 את הקעקוע הראשון שלי עשיתי לפני הצבא. לא הייתי צריכה לבחור עיצוב מהמחברות האיומות בסטודיו, כי הגעתי עם הסקיצה על חתיכת נייר מקומטת – טביעת הרגל של החצולה האהובה שלי, שתחייה, הזקנה. איכשהו, למרות המרחק, היא תמיד איתי. בנוסף, לא תזכו לראות את הקעקוע אלא אם תבקשו יפה, או במקרה תראו אותי בים. הוא במקום דיסקרטי למדי.

#2 בצעירותי התנסתי בנגינה על פסנתר ותופים, ומספר שנים בחליל צד. החליל היה הכלי החביב עליי מהשלושה, הוא עדיין בחזקתי אולם זה שנים לא נגעתי בו מאחר ושכחתי את כל שידעתי, לא הרבה באופן כללי. שיעורי נגינה הם חלק מהתכנון שלי לעתיד, כשמצבי הכלכלי יתבהר קמעה.

#3 הדיסק שיושב דרך קבע במערכת בחדר השינה הוא Wish you were here. אני חושבת שלא הקשבתי לאף דיסק אחר במערכת הזו, למעט אולי דיסקים של מאריה בתאניה, זמרת ברזילאית עם קול קטיפה מלטף.

#4 מעולם לא ראיתי אף לא אחד מסרטי מלחמת הכוכבים. פעם, מחוסר עניין. היום, כחלק מאידיאולוגיית אנטי פרטית שלי.

#5 תקופה ארוכה מנעוריי הסרט "האחים בלוז" היה האהוב עליי ביותר, שעודד אותי ברגעי הדאון שלי. אני חושבת שראיתי אותו אולי 300 פעם.

#6 מידת הנעליים שלי קטנה דיה כדי לקנות נעלי התעמלות במחלקת ילדים. לפעמים אין לי ברירה, כי במודלים מסוימים, המידה הקטנה ביותר גדולה לי.

#7 גילחתי את שער ראשי (עם סכין, והכל) פעמיים. פעם אחת לצרכי בדיקה, ופעם שנייה, לכבוד טקס סיום הלימודים בתיכון. המבט ההמום על פני המנהל וראש העירייה היו שווים את החתכים בגילוח ואת הקרקפת השרופה יומיים אחר כך. כנראה שהגיל משפיע עליי, אבל נראה לי שלא אחזור (בקרוב) על המעשה הנ"ל, למרות שהתספורת הזו הייתה נוחה למדי, וגם מחמיאה מאוד ברגע שגדל חצי ס"מ שיער (לפני כן, אנשים שאלו איזה סרטן היה לי).

אז זהו, עכשיו אתם יודעים עליי קצת יותר, שטויות אזוטריות ולא רלוונטיות במיוחד. במעמד זה אני מעבירה את שרביט ההתערטלות (המטפורית) לאפיסקה, דובי, פורד, אתון עיוורת, שחר, לימור ו-BoR|S. תהנו!

13 תגובות ל-"שבעה חטאים"
  1. יוחאי

    תודה שהשתתפת במשחק!
    גם אני מאוד אוהב את Wish you were here, ובמיוחד את Have a Cigar מתוכו.
    אני בעד בחורות בלי שיער. להרבה מהן זה מתאים, אבל הן לא תעזנה לגלח…

  2. CrazyVet

    לכבוד הוא לי להשתתף, ושחשבת עלי.
    הטראק האהוב עליי הוא Shine on you crazy diamond. אני זוכרת את ההנאה הכמעט-פיזית בלהקשיב לשיר הזה בהופעה של רוג'ר ווטרס, ומצטמררת.
    מתישהו אני צריכה לבקש מאמשלי שתחפש תמונות מהתקופה ההיא. אולי זה יעזור לי לקבל מוטיבציה מחדש לוותר על הרעמה הנוכחית שלי. כמובן, שום נוסטלגיה שבעולם לא תשפיע בכלל כשיש 7 מעלות בחוץ :mrgreen:

  3. דובי

    ניסיתי. אין לי מה להגיד מעבר למה שכתבתי בפעם הקודמת שמשהו כזה רץ, קבלי את התנצלותי.

  4. CrazyVet

    אין על מה להתנצל, דובי, זה משחק – ואם לא עושים את זה בכיף, זה פשוט לא זה 🙂

  5. efyska

    קשה לי להגיד על עצמי דברים. מן תקופה שכזו. סליחה.

  6. לימור

    פרטים עסיסיים! מה מידת הנעלים שלך ? 🙂 איזה אומץ עם הגילוח..

  7. CrazyVet

    אפיסקה, אם לא בא לך, אין צורך. לי כרגע יותר קל עם הפרטים האלה מאשר עם מה שעובר עליי ב"חיים האמיתיים" :mrgreen:

    לימור, 36, ובדגמים מסוימים 35. הרעיון המקורי היה לגלח את הראש ולצייר עליו בצבעי גוף מין עכביש, אבל מאחר ולקח יותר מדי זמן לגלח את הראש עצמו, ויתרנו על הרעיון ונשארנו עם ראש ערום. זה, והשמלה האדומה שלבשתי היו סנסציה. קצת חבל לי שאיבדתי את האומץ הזה, אבל כנראה הגיל מביא קונפורמיזם…

  8. שחרור שוטף » ארכיון » השביעייה שמתה

    […] בידו להשתרבט או לא. את כל הפרטים על הפרויקט  תמצאו כאן, כאן  […]

  9. תודעה כוזבת » ארכיון הבלוג » שבע לנסיכי גמדים בטירות אבן-צל

    […] במסגרתו צריך למנות שבעה דברים שלא יודעים עליי. Crazyvet תייגה והכניסה אותי ללבטים. זה מה שיצא בסופו של דבר, לא ממש […]

  10. לימור

    אני דורשת תמונה 🙂

  11. רחוב צדדי: לימור צריקר » ארכיון הבלוג » שבע יעני סבעה יעני סבן

    […] שתוייגתי על ידי קרייזי, אתון (שהספיקה להוריד את הפוסט) וכרובית, שאני אסרב […]

  12. גיא

    אני עם לימור.
    תועבר תמונה! גמני רוצה לראות מה פספסתי… 😆

  13. CrazyVet

    אין לי תמונות מהאירוע, וכל פעם שאני שואלת את אמי היקרה לגבי זה, היא עונה ש"הן איפשהו שם", וצריך לחפש. אני לא הייתי בונה על זה :mrgreen: