חזרה למציאות

אחרי חודש של ניתוק כמעט מוחלט מהעולם האמיתי והווירטואלי, בלי חיבור אינטרנט, חזרתי הביתה, לבארסה. פתאום לא קר, עזבתי ברלין אפורה וערפילית ויצאתי לשמש חמימה של בארסה. מיותר לציין שהסוודר שלבשתי היה יותר מדי, והמעיל – בכלל לא נחוץ.

החזרה למציאות תמיד קשה. עכשיו צריך להשלים חסרים ולהדביק פערים – לענות על אימיילים ששכבו מיותמים בשבועות האחרונים, לנקות את הרידר (כמעט 3000 פריטים), להעלות תמונות לפליקר ולפרסם את כל הפוסטים שנכתבו ללא חיבור אינטרנט בנוטפד (ולהוסיף להם את התמונות, וכל השטויות סביב, כמובן). את הפוסטים אפרסם בתאריך שנכתבו, כך שפתאום יצוצו לכם ברסס פוסטים מהעבר, כביכול. מתנצלת מראש על ההפרעה, אם זה מפריע למישהו.

הייתי כותבת כמה מלים על החוויה שלי בברלין, אבל אני פשוט לא מצליחה למצוא אותן. אולי כי הן רבות מדי. קשה לי לתאר במילים את היחס שלי לעיר, שטעון בכל כל הרבה רגשות שלפעמים נדמה שסותרים אחד את השני. זה יחכה לפוסט מאוחר יותר, נראה לי, אחרי שאעבד פעם נוספת את כל המידע והחוויות, ואוכל אולי להסב מחשבות ורגשות למלים.

5 תגובות ל-"חזרה למציאות"
  1. efyska

    טוב שחזרת

  2. hagintlv

    היה חסר לקרוא אותך…

  3. גיא

    כבר ציינתי שהתגעגעתי?
    אני שמח שחזרת, ושמח שנהנית שם. מקווה שתמצאי את המילים לתאר.

    לגבי הרידר, לצערי אני מבין אותך לגמרי – ישלושה ימים נטולי אינטרנט, הקפיצו לי את הרשימה ברידר למעל 300 פריטים. לחזור הביתה מאיזה יום עבודה מתיש, ולראות את זה, זה כיף, אבל גם מעלה תחושה מוזרה של חובה לדעת מה הפסדתי..

    אוף… איך חייתי עד לפני שלושה חודשים בלי רידר? איך?

  4. vandersister

    ברוכה השבה! :mrgreen: שתהיה התאקלמות קלה ומהירה. האם החצול קיבל אותך בנשיקות וחיבוקים?

  5. CrazyVet

    גם אני הגעגעתי, אבל באופן מפתיע הניתוק עשה לי טוב. אולי אני צריכה להתחיל להגביל את השימוש ברשת. לחיות יותר…

    ואנדר, החצול קיבל אותי בנשיכות וחיבוקים (כלומר, קופץ לי על הרגל ומחבק אותה, תוך נסיונות לנשוך). איזה כיף לחזור הביתה :mrgreen: