יום ארוך במיוחד

קתרין ואני התחלנו את יום האתמול בחיפוש אחר דירה, ובניסיון למצות את כל הכיוונים ביקרנו בבית הספר שלה, הוא בית הספר היהודי. מסתבר שבבית הספר היהודי מקבלים גם תלמידים נוצריים. מוזר, אבל לא קונספט כזה רע, לפחות לדעתי. המשכנו לכיוון כמה אופציות אחרות, שלא העלו תוצאות.

אחרי כמה שעות של חיפוש, הגענו למכון גתה, שם ציפתה לי בחינה לקביעת הרמה והקבוצה בה אהיה. הבחינה הייתה ארוכה (יחסית) – 70 שאלות, טקסט ו"ראיון". מהבחינה עצמה לא הבנתי חלק משמעותי, והרגשתי כמו כשלון גדול. שאלתי לגבי האפשרות להצטרף לקבוצת-בוקר, כי הקורס שאורך 4 שבועות מתקיים רק אחרי הצהריים, והלו"ז הזה לא ממש מצא חן בעיני.

אחרי הבחינה הלכנו לראות דירה שמצאנו באחת הסוכנויות. היא לא הייתה יפה, או נחמדה, או מרשימה, אבל לאור העובדה שלא מצאנו שום דבר אחר, כנראה שאצטרך לקחת אותה. יש לי עוד כמה שעות להחליט, אבל נראה שאין ברירה אחרת. הבעסה הגדולה היא שאין חיבור לרשת, אבל המיקום מרכזי אך שקט. גם משהו. טוב, קצת מפחיד אותי, כל כך שקט…

בערב התקשרו מהמכון ואמרו לי שלמרות שזה לא מקובל, אני יכולה להצטרף לקבוצת-בוקר. רק בערב, כשהצצתי בפתק, גיליתי שאני מיועדת לקבוצה B12, וקצת נבהלתי כי הקורס שעשיתי בבארסה היה רק A1. מחר נגלה, מה מצפה לי.

תגובה אחת ל-"יום ארוך במיוחד"
  1. dandos1

    חייבת להגיד שגם בבולגריה הבית ספר היהודי מקבל כבר נוצרים. הייחוד שלו שיש לו כיתת עברית, ומי שרוצה יכול ללמוד עברית כמקצוע נוסף (כמו שבארץ לומדים צרפתית/ערבית).
    את כותבת כמו שאת חושבת וכייף לקרוא את זה!