נדודי שינה

נמאס לי להתהפך במיטה, בלי לישון. אני לא רוצה להעיר את הזוגי, יש לו לימודים היום והוא זקוק לשינה. אני מכירה את עצמי, ויודעת בדיוק מה הסיבה לחוסר השינה – אני עצבנית ומוטרדת מהעובדה שעדיין לא הצלחתי למצוא דירה בברלין, לחודש הקרוב. אני נוסעת ביום ששי הבא, ועדיין אין לי מושג איפה אשהה.

שתי הסוכנויות איתן יצרתי קשר היו די כושלות בעבודתן. אחת יותר מהשניה, למען האמת. באחת אמרו לי שאין כלום בתאריכים שאני מחפשת, אבל בשניה, איתה אני בקשר מאז תחילת אוגוסט, עובדים באיטיות מעצבנת ולא מצליחים למצוא כלום. הם הראו לי לפחות עשרים וחמש דירות, מתוכן התעניינתי לפחות בעשר, אולם למרבה הפלא, כולן כבר הושכרו ברגע שהתקשרו לברר עם בעל הבית. ואני שואלת את עצמי, אתם לא צריכים להחזיק דטבייס מעודכן, אלו דירות זמינות לתאריכים? איך עובדים ככה?

בכל מקרה, כל הקיטורים האלה לא מקדמים אותי לשום מקום. אני עדיין באותה הנקודה כמו בתחילת אוגוסט, רק עם הרבה פחות זמן והרבה יותר עצבנות. אם אתם מכירים/יודעים על משהו/מישהו שיכול לעזור, אשמח לשמוע, ותודה מראש. נראה לי שאלך להתכרבל עם כוס תה בסלון, ואקרא קצת ספר. אפילו הרסס שלי ריק בשעה כזו ביום שבת.

5 תגובות ל-"נדודי שינה"
  1. hagintlv

    כמה זמן תשהי בברלין? אזור מועדף? העדפות אחרות? יש לי חברים שגרים שם. אני מוכנה לבקש את עזרתם בשבילך… לא לישון זה זוועה… מכירה מניסיון 🙄

  2. גיא

    יש לי ידידה שאמורה לעבור לשם בזמן הקרוב, והיא כבר צהליחה להסתדר. אני יכול לבדוק אם היא מכירה אנשים שם.

    מה את מתכוונת לעשות בברלין? חופש? עבודה?
    ד"א, החלטת מה את רוצה לעשות עכשיו, בזמן הקרוב, או שזה הולך באיזי?
    את מתכוונת להגיע לארץ לאיזה ביקורון?

  3. CrazyVet

    אז ככה: אני נוסעת לחודש, מה-26 לספטמבר עד ה-25 לאוקטובר, לעשות קורס בגרמנית במכון גתה (באדיבות ממשלת ספרד, תודה, זפטרו :mrgreen: ). אני מעדיפה דירה קרובה למכון (אזור מיטה) בגלל שאני מעדיפה להתנהל ברגל, לפחות חלק מהזמן.

    גיא, בינתיים אני עדיין לא ממש סגורה על עצמי, נראה מה יהיה כשאחזור מברלין. אני מתכננת ביקור קטן בארץ בסביבות נובמבר, כדי לנסות לחקור יותר לעומק את נושא המאסטרים ומסלולי הדוקטורט בארץ. אל דאגה, אודיע מראש ברגע שאדע את הפרטים 🙂

  4. hagintlv

    בודקת לך. מקווה שיימצאו באמתחתי מציאות 🙂

  5. אתון עיוורת

    גם אני אשאל ואני יודעת שזאת חוכמה מאוד קטנה לייעץ לאחרים, אבל מהניסיון שלי זה בסוף תמיד מסתדר :mrgreen: