בלוגדיי בניחוח צמר

אלמלא האופי הפולני-קמעה שלי, הייתי מעבירה את היום הזה בנינוחות ללא המלצות על בלוגים ובלי הרבה כאב ראש. אבל המצפון לא ממש מאפשר לי להתעצל בנחת, אז התחלתי לחפור ברשימת הפידים בגרידר, והגעתי למסקנה המעציבה שאני לא ממש יכולה להמליץ על בלוגים בעברית, כי הרי לעולם איני הראשונה לגלות בלוג, מפאת מעופפות-יתר.

ואז הבריקה בי המחשבה, שאני יכולה להמליץ על כמה בלוגי סריגה משובחים. ואז תהיתי לעצמי, אילו להכליל? האם את אלה שהם מובנים-מאליהם לחובבי-הסיבים, כמו הבלוג של Yarn Harlot או הפנופטיקון של פרנקלין? ומה עם הבלוגים שתמיד גורמים לי להזיל ריר על התמונות, כמו הבלוג של ברוקלינטוויד או Neuroknitter? ואלה עם הדוגמאות שתמיד עושות חשק, כמו Knitspot או הבלוג של מים? ומה עם בלוגים שלא עוסקים בסריגה פר-סה כמו A dress a day (תפירה) או Roman sock (בובות חמודות בקרושה)? טוב, ואני לא יכולה להשאיר את הנציגה הישראלית, גוגי, בחוץ.

ככה סתם, בלי להתאמץ בכלל, או במאמצים רבים (צלוי איך בוחנים את תהליך הבחירה), יש לי כבר שמונה. שמונה מתוך כמעט שמונים פידים, בערך 10 אחוז. נראה לי מכובד למדי.

ועכשיו לחלק שלכם – יש לכם המלצות לבלוגי סריגה/תפירה/יצירה אחרים? אשמח לשמוע (לא בטוחה שאוסיף לרסס, הוא גם כך עמוס למדי), ולבדוק.

4 תגובות ל-"בלוגדיי בניחוח צמר"
  1. efyska

    מעולה. עכשיו יהיו לי מקורות השראה נוספים. (אני סורגת עכשיו אפודה וחולמת בלילה על הדוגמא).
    את הבלוג הראשון ברשימה אני מכירה את השאר לא ממש. וכמובן גוגי שהיא הכוהנת.

  2. שרון

    אינשאללה בשנה הבאה יהיה עוד אחד להמליץ עליו! 🙂

  3. CrazyVet

    אפיסקה, יש לי עוד 70 פלוס ברשימה, אם את מעוניינת. אני מזהירה, זו כמות די גדולה של השראה, לא נשאר הרבה זמן לבצע אותה :mrgreen:

    שרון, יש לי רק דבר אחד לומר: אמן!

  4. אתון עיוורת

    הבלוג הזה של "שמלה ליום" מדליק ממש. גם השם שלו מדליק בעליל.