ארמני? לא משהו

בעוד חודש חבר של הזוגי מתחתן, ואנחנו מוזמנים. אם לא מספיק הבלגאן סביב החתונה עצמה והמתנה, מדובר באירוע בלאק-טיי. הזוגי עוד איכשהו מצליח לחמוק מהטוקסידו, כי פשוט לא הצלחנו למצוא בשום מקום בעיר אחד במידה שלו. אבל אני, צריכה לחשוב על איזשהו פתרון לשמלת ערב ארוכה, ואין לי מושג מאיפה להתחיל.

אז חשבתי לתפור אחת, וגם פה אין לי כל כך מושג מאיפה להתחיל, אבל אמרנו, נלך לבדוק חנויות, אולי נקבל איזה רעיון. אז היום כיתתנו רגלינו בכל החנויות היותר מעוצבות בחלק העליון של הדיאגונל, ואחרי לא מעט מדידות, לא מוצלחות במיוחד, אני חייבת לומר שאני מרגישה תקועה בנקודת ההתחלה.

אבל האנקדוטה המשעשעת של היום, היא הביקור בחנות של ארמני. אמרנו, אם כבר, נכנס, נעיף מבט. אולי נקבל השראה, לפחות, כי ברור ששמלה לא נמצא שם. אז מדדתי שתי שמלות, שתיהן באפור, בהחלט לא משהו עבורי. למזלי העפתי מבט בתגית המחיר לפני שיצאתי מתא המדידה, כך שלא הייתי בשוק כשהמוכרת אמרה לנו "2500 יורו, אחרי הנחה". המחיר לפני, 3500.

ובכל זאת, היה כיף למדוד שמלה אצל ארמני…

11 תגובות ל-"ארמני? לא משהו"
  1. גיא

    אני יודע שזה עלול להישמע מזעזע ומצמרר ואולי לא מתחשב במיוחד, ועדיין, אני מרשה לעצמי להציע: מה עם השמלה היפהפיה שהלכת איתה לנשף הסיום? מה רע בה?

  2. CrazyVet

    אם זה היה כל כך פשוט, הייתי סוגרת עניין עם השמלה ההיא (שאני מאוד מאוד אוהבת), אבל המתחתנים הבהירו (שלוש פעמים) שדרושה שמלה ארוכה, וזו לא מספיק ארוכה, כנראה. כאב ראש רציני, החתונה הזו.

  3. vandersister

    חתולו-של-תקרה, לא מספיק שצריך להביא צ'ק שמן לחתונות, צריך גם לשלם סכום היסטרי על התלבושת?… 😐 ומה אם את שונאת שמלות? מותר גם לנשים לבוא בטוקסידו?…

  4. sisukey

    למה לא לייבא מהארץ? אני בטוחה שפה יש דברים במחיר סביר שיענו על הדרישה…
    לגבי המשלוחים אין לי מושג… פדקס?
    http://www.gothic.co.il/products.asp?Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=4
    אולי את יכולה להביא לתופרת תמונות מהאתר לכיוון?

  5. efyska

    למה שלא תקני בד, תלכי לתופרת ותבקשי שהיא תתפור לך?

  6. חסמינה

    דווקא עכשיו זה לא נורא בעייתי עם אופנת שמלות המקסי. ניסית בגראסיה אולי יש שם משהו מעניין? או שאת רק בקטע של הוט קוטור..

  7. CrazyVet

    אני מניחה שאני צריכה להבהיר – מדובר באירוע בלאק-טיי, כלומר, לא סתם חתונה. תחשבו על חתונה עם לבוש בסגנון האוסקר, המשפחה שוכרת מלון ספא של חמישה כוכבים לכל הסופ"ש. הדרישות ללבוש, בהתאם. כשהזוגי שאל את החתן, הוא שמע את הכלה אומרת ברקע "שמלה ארוכה" לפחות שלוש פעמים. הבנתי את הרמז, השמלות שיש לי כבר בארון, שנופלות להגדרה "שמלת קוקטייל", לא יכולות לעבור.

    ואנדר, אני מעריכה שהם לא ממש יאהבו את הטאצ' הפמיניסטי. אפילו אם זה יהיה הסמוקינג של איב סאן לורן.

    סיסוקי, אני מצטערת, אבל באתר של החנות אין אפילו דגם אחד שיכול להתאים. בכל מקרה, הזמן לחוץ ושמלה כזו צריכה לשבת בדיוק "בול", כך שלהזמין ללא מדידה לא בא בחשבון.

    אפיסקה, לקנות בד ולתת לתפירה לא בא בחשבון, בעיקר בגלל הזמן, ולא פחות בגלל המחיר. השתעשתי ברעיון לתפור את השמלה בעצמי, ובדקתי – עלות הבד, בלי עבודה – 200 יורו. אז ירדתי מהרעיון.

    חסמינה, אפילו שהשנה מאוד חזקות השמלות מקסי – אני לא יכולה לבוא בשמלת כותנה מודפסת. זה פשוט לא זה. ואת החנויות בגראסיה אני ממש לא מחבבת, כי מהיכרות הקודמת, ברוב המקרים מדובר ביחס איכות-מחיר ירוד ביותר (חצאיות יותר פשוטות מאלה שאני תופרת, מבד סינטטי לא מוצלח, במאה יורו). אני לא בקטע של הוט-קוטור, אין לי תקציב 5-ספרתי ומעלה. בכל מקרה, החנויות האלה, גם ארמאני, ולנטינו וכל השאר בפסאו דה גרסיה, הם הליינים הפשוטים – פרט-א-פורטה, לא הוט קוטור. ועדיין, לא משהו.

    בסופו של דבר הזוגי ואני פתרנו את הבעיה בצורה האופטימלית לסיטואציה, אחרי שגילינו שהחברה של בעל בית הקפה החביב עלינו היא מעצבת אופנה שמתמחה בשמלות משי. מדדתי את כל הדגמים בקולקציה שלה (בערך) ובסוף החלטנו על שמלה עם מחשוף מקומט וחגורה להדגשת המותן. גם המחיר, 290 יורו (יקר בטירוף, אני מסכימה) בהחלט מנצח את כל מה שראינו בכל החנויות שבדקנו. הזמנתי חוט משי נחמד לסרוג שאל תואם (ייפי, סופסוף יש לי תירוץ לסרוג משהו בשבילי :mrgreen: ). הוצאה לא קטנה, אבל החתן הוא אחד החברים הטובים של הזוגי פה בבארסה, ומאוד חשוב לא שנבוא (אנחנו החברים היהודיים היחידים שלו פה, והוא נעזר בנו הרבה בהליך הגיור של זוגתו).

  8. חסמינה

    תתחדשי! בדיוק באתי לספר לך על חנות יד שניה שראיתי היום בדרך מהג'ים שהייתה מלאה בשמלות אוסקר, אבל שמלת משי נשמע לי מנצח. שיהיה במזל לחבר. החתונות האלה עם הדרס-קוד מוציאות אותי מדעתי, חבר של בן זוגי הודיע לנו שכשהוא מתחתן, הוא מצפה מכולם לבוא בלבוש הבסקי המסורתי של הפיאסטאס. מהמם.

  9. CrazyVet

    אשמח לשמוע על חנות יד-שניה שווה בעיר, יש כל כך מעט כאלה…

    חתונה שבה כולם לבושים בלבוש המסורתי? זה מנצח חתונת אוסקר, הרבה יותר מסובך למצוא לבוש מסורתי. אבל גם הרבה יותר מגניב :mrgreen:

  10. חסמינה

    החנות שנראית לי קצת סינית מבחוץ, אבל יש לה בחלון ראווה שמלות כלה ושמלות פנסיות כאלה נמצאת על קורסגה בין סרדניה למארינה, שני בלוקים למעלה מסגרדה פמיליה.
    וממש אין בעיה למצוא לבוש מסורתי באסקי, בפיאסטס שם כולם לובשים את החליפות המסורתיות במשך שבוע, ואפילו השיגו לי אחת, שלמזלי היתה גדולה עלי אז נחסכה ממני הפאדיחה להסתובב כמו איכרה מהמאה ה-18 יום שלם.. זה גאוני,י אין סיכוי שמישהי תראה יותר טוב מהכלה!

  11. חסמינה

    תיקון- על roselllo בין מארינה ללפאנט