טופס טיולים

היום התחלתי את הפרקטיקה. ההרגשה הכללית שלי הייתה כמו בצבא, טופס טיולים שכזה, רק בצרפתית מהירה במיוחד ותחושה של תלישות. לא נעים במיוחד. החזקתי את עצמי במחשבות על הפרספקטיבה, ואיך בעוד שישה שבועות ההרגשה המזופתת הזו תיראה לי כמדע בדיוני.

ולמה טופס טיולים? כי כמו בצבא, קודם כל חיכיתי אצל הש"ג שייתנו לי להיכנס וינפיקו לי אישור כניסה. אחר כך באה המזכירה של המנחה שלי לאסוף אותי מהש"ג, וישבתי וחיכיתי (בסבלנות) שהוא יסיים את שיחת הועידה ויסביר לי קצת מה כל הסיפור. ככה התחילו ההסברים, ועד עכשיו לא ממש ברור לי אם הפנמתי את כל האינפורמציה. כל כך הרבה אינפו בכל כך מעט זמן פשוט גורמת לקריסת מערכות כללית אצלי. ואז, הלכנו לאכול. בשתיים-עשרה בצהריים. לצרפתים יש שעון ביולוגי מוזר. אחרי כל זה, קיבלתי עוד קצת הסברים מאת מנהלת הפרויקטים באירופה ומהווטרינרית שאחראית על בריאות בעלי החיים שמשמשים בניסויים, אישורים של ועדות אתיקה וענייני סניטציה. ואז, ללכת לפגוש את האנשים במעבדה. משם ללכת למשאבי אנוש, לקבל ניירות ולחתום על עוד כמה (לדוגמא, שאני מתחייבת לא לעשות שימוש פרטי באינטרנט), לקבל הסברים על איך הכל עובד (ולהבין בערך חצי, כי הכל בצרפתית עם מבטא מוזר ומאוד מהירה). להמשיך לאבטחה, ולראות שם סרט על האבטחה במתקנים (את הסרט דווקא הבנתי יופי). שוב חתימות. משם ללכת למרפאה, לתת להם להציץ בפנקס החיסונים שלי, ולגלות שאני צריכה לחזור מחר שוב, ובעוד שבועיים, כשיחזור הרופא, שוב. ורק אחרי כל זה, לחזור שוב למעבדה ולראות חצי שעה מהעבודה האמיתית.

נו, שוין. ימים ראשונים תמיד כאוטיים, לא?

7 תגובות ל-"טופס טיולים"
  1. גיא

    רגע.. אז אסור לך להשתמש באינטרנט באופן פרטי (יש משהו אחר לעשות באינטרנט..?!), אבל לפחות עכשיו את יודעת איך אפשר לפרוץ לבסיס השמור הזה..? ספרי, ספרי!

    אני חושב שהגיע הזמן להתחיל למלא טבלת ייאוש, יקירתי. 12 בצהריים זו שעה של ארוחת בוקר בדר"כ. בצרפת, בשעה 13:00 כבר כולם הלכו לנוח, חוץ מאלה שעושים התמחות. הם צריכים להפנים מבטא צרפתי מוזר באותו הזמן.

  2. CrazyVet

    פשוט מאוד להיכנס – עם תג הכניסה :mrgreen: שכמובן כתבו את השם שלי הפוך: את השם הפרטי בתור שם משפחה. צרפתים…
    אולי דווקא הם עלו על משהו עם הצהריים בשתיים-עשרה, לאור העובדה שבארבע-חמש המקום מתחיל להתרוקן. יודעים לשמור יפה על החיים הפרטיים.
    על הלו"ז שלי אני לא מתלוננת, להפך. על מה יש להתלונן כשאני היחידה מהחבר'ה שלי עם תקרה של 35 שעות שבועיות בתור סטאז'רית (וכמובן, בלי לילות ובלי סופי שבוע). מהבחינה הזו, VIVE LA FRANCE 🙂

  3. vandersister

    כל הכבוד על הרב-לשוניות! :mrgreen: אני זנחתי את הצרפתית כבר בכיתה י', אחרי ניסיונות נואשים (שנכשלו) לזכור כמה שורות נבחרות מתוך שירים של ז'אק ברל… אל תסכימי לאכול שבלולים!

  4. CrazyVet

    :mrgreen: אל דאגה, כבר ניסיתי בעבר את הסליים הזה (אמנם בצד השני של הגבול) ולא ממש התרשמתי. הזוגי, לעומת זאת, אוהב את הגו הזה.

  5. אחותך

    מאוד מזדהה… הגעתי לבסיס פיקוד צפון עכשיו ועשיתי משהו לחלוטין מנוגד לכל אינטרס שלי וחתמתי על טופס טיולים. ממש סיור בבסיס… ואני תמיד משעממת את המש"קית ת"ש…

  6. ערן

    אין כמו בירוקרטיה על הבוקר…

    שיהיה בהצלחה עם הפרקטיקה. אני תוהה מתי אני אתחיל כבר את שלי (במקצוע אחר לגמרי)

  7. גיא

    רגע, רגע..
    אז עכשיו אפשר לקרוא לך הפוך: VetCrazy? הצרפתים האלה…