פרגון

פירגן, לפרגן, פרגון – לתת קרדיט, לעודד. במקור מגרמנית (Vergoennen)*

efyska העבירה לי את שרביט הפרגון, אולם עקב קוצר זמן (כמו תמיד) לא מצאתי את הזמן לכתוב את פוסט הפרגון שלי.

קודם כל, אני חייבת לפרגן לזוגי, שתמיד מפרגן לי את כל הזמן שאני צריכה, ללימודים, ולכל שאר השטויות שמעסיקות אותי, כולל אלה שתופסים חצי משטח הסלון. אני גם מפרגנת למשפחה שלי, שתומכת בי (מרחוק) בכל ההחלטות שהחלטתי לאורך השנים האחרונות.

אני מפרגנת לחברות שלי לקבוצת הסריגה, חברותיי לשיגעון הסיבים (המידבק). תמיד עוזר לדעת שיש אנשים אפילו יותר פריקים ממני, ושאני לא היחידה שמפנטזת על כדורי צמר-משי-אלפקה… באותה הנשימה, אני מפרגנת לגוגי הסורגת, מאחר והבלוג שלה נתן לי השראה לחלק מהפרויקטים שלי, ותמיד כיף להציץ אצלה. חוצמזה, הקצב שלה מרשים ביותר, אולה-אולה, גוגי.

אני מפרגנת לפורד, שהקריאה אצלו הייתה, כנראה, אחד הקטליזטורים לפתיחת בלוג משלי. אני מפרגנת אפילו יותר לטל מבוקרטוב, שעזר לי לצאת לעצמאות, וגם לשרון, שתמכה מנטלית והקשיבה להגיגי ה-"לעזאזל עם זה, זה לא עובד" שהשפרצתי בתחילת הדרך.

וחוצמזה, אני מפרגנת לואנדר, שאמנם לא כותבת הרבה, אבל כל פוסט שלה פשוט גורם לי להתגלגל על הרצפה בצחוק, ולאתון עיוורת, שהפוסטים שלה מכניסים אותי למצב מדטטיבי משהו. לגיא ועירא מגיע הפרגון על הכתיבה הכנה, ללא שמץ פחד מנושאים פולמוסיים למדי, והאומץ לדבר על רגשות, בניגוד לתדמית המאצ'ו הרווחת בין זכרי הארץ.

ואם כבר בארץ עסקינן, אני מפרגנת להיתוך הקר, על כל צוותו, על המחויבות הבלתי נלאית לדיווח על הנושאים החשובים באמת. חזק ואמץ!

וכמובן, כמו אפיסקה, גם אני מפרגנת לאחיי בגולה, שכתיבתם מגלה שכולנו סובלים מאותן הבעיות, בהולנדית, אנגלית, שבדית או ספרדית. צרת רבים חצי נחמה?

*מקור: השפה העברית, השפעת היידיש על העברית.

7 תגובות ל-"פרגון"
  1. שרון

    תודה תודה! לעונג היה לי לא לעזור אבל לנסות לתמוך עד כמה שאפשר! 🙂
    (עכשיו מתי את חוזרת לכתוב בהיתוך הקר למפרגנים?)

  2. vandersister

    תודה גדולה 🙂 לכבוד הוא לי!

  3. CrazyVet

    שרון, בתקווה שבקרוב, עם סיום הבחינות וקבלת המוח חזרה משמירת החפצים באוניברסיטה.

    ואנדר, הכבוד כולו מגיע לך 🙂

  4. אתון עיוורת

    מתי הספקת את כל זה? רק אתמול נכנסתי אלייך ( ככה זה נראה לי וכבר אני רואה שלושה פוסטים) – תודה על הפרגון יקירתי. מצב רוח מדיטטיבי…:)))) – ספרי לי על זה.

  5. גיא

    וואו.. לגרום לי להסמיק זה לא קשה, אבל זו פעם ראשונה שגורמים לי להסמיק במהירות של 1.5Mbps. תודה רבה, Crazy. העיקר שתמשיכי לכתוב. אנשים כמוך נותנים לי השראה להמשיך ולכתוב. אני עוד "תינוק" בעולם הבלוגוספירה (פחות משנה), ומרגש אותי בכל פעם לקרוא מחמאות.. 😳

  6. CrazyVet

    אתון, בהזדמנות. זו צריכה להיות שיחה קצת יותר מעמיקה, ולפעמים קשה לי להעביר מסרים "כבדים" כאלה בטקסט, בטח אם בדיוק חזרתי מיום של 12 שעות מחוץ לבית (כמו היום, לדוגמא). מתי הספקתי? היה לי סופ"ש ארוך, תודות ליום הפועלים.

    גיא, אם אפשר לצטט אותך, כשמגיעות מחמאות, (גם) אני יותר משמחה לתת אותן 😉

  7. גוגי ליפשיץ

    הו! תודה רבה לך (רק עכשיו ראיתי)! תודה רבה! :-]