סמסטר חדש

למרות הסימנים המנבאי-רעות (עייפות קשה, לפספס את הרכבת, גשם) היום הראשון של הסמסטר הלך יופי. קודם כל, בגלל שפספסתי את הרכבת הגעתי רק למחצית האחרונה של השיעור הראשון בהיגיינה II. פיכסההההה. לעומת זאת, לא פספסתי את המצגת המשעשעת בצורה לא רגילה שהעלה הפרופסור לתרפויטיקה, כולל אפקטים של סאונד וסרטונים. נראה לי שהוא בסדר, אם חוש ההומור יכול לנבא משהו לגבי מרצים…

עוד סימן ליום טוב – לא לאכול בקפטריה של האוניברסיטה ולקבוע עם הזוגי לאכול בבית. לנצל את ההזדמנות ולראות את הסרט ב-DVD שלא ראינו אתמול בלילה. נחמד.

לגראנד פינלה, לקבל שיחה מחברה ללימודים שעברת את הבחינה מיום שישי, ואחרי זה לצאת, לפגישה של הקבוצת סריגה, בדרך לקנות חתיכת צמר מדהימה לחצאית, וגם קצת טריקו כדי לנסות עם המכונה החדשה. ואחרי שכבר נשבר מהסטארבקס, כי אי אפשר לנשום ו/או לדבר שם, ללכת לחפש מקום אחר עם החבר'ה שהכי בראש שלי מהקבוצה, ובסוף לשבת במקום מקסים ליד הבית, על בירות ובראבה'ס, לקשקש… לדבר על הכל, כולל פשיזם, פרנקו, נאציזם, דעות קדומות, מדריד מול בארסה… תענוג. וגם סיימתי את הצעיף שעבדתי עליו כבר איזה חודש. בקרוב תמונה (אחרי שהוא יגיע ליעדו).

ועכשיו, ארוחת ערב קטנה, סרט ב-DVD, ולישון. מחר יש לי ישיבה של תוכנית הלימודים החדשה, כדאי לישון טוב קודם, זה לא הולך להיות הכי נעים (בלשון המעטה).

לילה טוב…

7 תגובות ל-"סמסטר חדש"
  1. מונא

    אני לא מאמינה שהצלחת לגרום לי לקנא בך על היום הראשון ללימודים. המקום ההוא ליד הבית שלכם עם הבירות והבראבה'ס עושה לי חשק לעלות למטוס עם ברצלונה ולהתחנן שתצרפו אותי לחבורה שלכם.

  2. CrazyVet

    מתי שתרצי 😉 התנאי היחידי הוא להיות מצוידת במסרגה אחת לפחות, ובהרבה מצב רוח טוב :mrgreen:

  3. מונא

    תיזהרי, יום אחד עוד אבוא…

  4. חסמינה

    הקורס סריגה הזה שעשית, הוא בקטאלן? הגשם עושה לי חשק להשאר בבית על כסא נדנדה ולסרוג סוודרים לאחיינים (תחרות עם סבתא!), עכשיו רק צריך ללמוד לסרוג, וכסא נדנדה.

  5. CrazyVet

    את הקורס עשיתי בחנות הצמר החביבה עליי. הם נותנים מגוון של קורסים, למתחילים ולמתקדמים. את הקורסים מעבירה ג'ניפר, בספרדית, קטלנית או אנגלית, בהתאם לתלמידים. אם השפה זו הבעיה, זו כבר לא בעיה 🙂 ואם את צריכה שיעור או שניים, אני יכולה ללמד אותך בכיף 😉

  6. efyska

    אנחנו נוסעים לספרד לשבוע החל מיום ראשון, לשבוע.

  7. חסמינה

    תודה! סבתא שלי הבטיחה לי שיעור פרטי בביקור הבא (פסח?) אני אוכל לשבת לי בקיץ בחוף ולסרוג, האחיינים שלי באוסטרליה אז אפשר להתנסות עליהם..