חדר עינויים?

תארו לכם את הסיטואציה הבאה. אתם נכנסים לחדר קטן, ועל השולחנות השחורים אתם מוצאים מיני כבלים ורצועות קשירה, ווים, קרסים, מחטים ענקיות וגם כמה מכשירי עינויים ענקיים, שקשה לכם לדמיין מה חשב המוח החולני שעיצב אותם. ליד הדלת עומד גם מין מתקן מוזר שיושב בו תיש מת. נשמע לקוח מסרט אימה על כת השטן?

עכשיו דמיינו את החדר הזה בקומה השנייה של הפקולטה הווטרינריה, והכל יראה אחרת.

נושא הפרקטיקה של היום – מכשירי מיילדות בחיות גדולות. כי אין מה לעשות, כדי למשוך עגל ששוקל חמישים קילו (בלי שלייה) צריך להפעיל הרבה כוח. אם אתה צריך לעשות את זה לבד, אתה יכול להשתמש בג'ק מיוחד. באמת. זה היה אחד מהמכשירים הגדולים והאימתניים. חוצמזה צריך איכשהו לקבע את הסייח או את העגל, ובשביל זה קיימות השלשלאות. לפעמים אתה לא מצליח לתפוס את הראש, או את האגן של הרך-שעוד-לא-נולד. מאחר והלידה מסובכת, יש לו סיכוי טוב לצאת כבר ז"ל. אז מה זה כבר משנה לתפוס אותו עם קרס אימתני בפה, בעין או בכל מקום אחר שאפשר לתקוע בו קרס? ולבסוף, אם אתה לא מצליח להוציא אותו כדרך הטבע, יש לך מכשיר אימתני שמנסר עוברים. איך קוראים לו? פטוטום. מנסר-עוברים. מפחיד. והמחטים הענקיות? כדי לתפור את שפתי הפות של הפרה, אם היא סובלת מצניחת רחם.

אבל בסך הכל הייתה אחלה פרקטיקה, רק בגלל המרצה. אשה מדהימה. נכה בכסא גלגלים לאחר תאונת עבודה שלא מוותרת על שום דבר בגלל הנכות, גם לא על השחייה בברכה. וחוצמזה אני מחבבת את ההשקפות שלה בנושא רפואה הוליסטית.

המשוגעת ואני צלמנו כמה ממכשירי העינויים האלה (אפילו המרצים מתייחסים אליהם בשמות כאלה, אז למה שאני "אכבס" אותם?). כשהיא תעביר לי אותן, תזכו להציץ באוסף האפל.

6 תגובות ל-"חדר עינויים?"
  1. בובי

    איזה פחד יא אללה
    אבל במיקצוע שלי (אחד ממקצועות הרפואה) כבר ראיתי דברים כאלה בשביל בני אדם
    מתרגלים

  2. CrazyVet

    בוודאי, מתרגלים להכל.

    לגבי ההבדלים בין וטרינריה לרפואה – מעטים. אבל בדבר אחד אני בטוחה. אף אחד מעולם לא ניסה ליילד תינוק באמצעות טרקטור.

  3. יוחאי

    מחכה לתמונות…

  4. R

    Estuve en la clase prueba del pilates el martes y estuvo bien .. A ver si en Enero encuentran un sitio para que estemos las dos y a ver cuanto suban el precio.
    Parlem pronto

  5. vandersister

    Eek. זה מזכיר לי את הספרים של ג'יימס הריוט והתיאורים של ניסיונות ליילד עגלים וסייחים באמצע הלילה עם חבורות של גברים מיוזעים שמושכים בחבלים… מצד שני, זה לא בדיוק המלטה של ארנבונים, אז כנראה שאין ברירה. בררררר *צמרמורת* 😯

  6. לימור

    מעניין ומעורר פחד…בייחוד אם צריך לעשות זאת לבד, אבל בטוח מעורר השתאות לאחר המעשה…
    נמתין לתמונות…:)