גם הבלוג הספרדי יוצא לעצמאות

אמנם לא עדכנתי אותו מאז יולי (בערך) אבל זו לא סיבה לא לחזור אליו. עכשיו כשאני מתחילה לאט לאט לבנות יחסים עם אנשים מחוץ לאוניבסיטה, שבנוסף גם מתקשרים הרבה באמצעות בלוגים, נראה לי שחשוב לחזור אל הבלוג הנטוש, לתחזק אותו ולהשמיש אותו מחדש. הבלוג הספרדי מתארח גם הוא בשרת של בוקרטוב (תודה רבה, שוב!) וכבר פעיל לחלוטין. לא מאוד מעודכן, אבל פעיל 🙂 .

הדבר היחיד שעוד לא הצלחתי לפתור הוא סוגיית הממשק. אני לא אוהבת ממשקים שאינם באנגלית. בבלוג הזה התחלתי עם ההתקנה בעברית ואני ממשיכה איתה מטעמי נוחות. אבל אני מאוד לא אוהבת ממשק בספרדית. זו כזו שפה מסורבלת בכל מה שקשור לעניינים טכניים. אז מה שרציתי ליצור – בלוג שהתצוגה שלו לגמרי בספרדית, כלומר מה שהקורא רואה, אבל הממשק הפנימי באנגלית, כלומר אני רואה אנגלית, ולכן הרבה יותר שלווה. מישהו יכול לעזור? ניסיתי לשחק עם הגדרות השפה, קבצי ה-PO וה-MO אבל לא הצלחתי להגיע לתוצאה שמניבה ממשק משתמש אנגלי וממשק גולש ספרדי.

2 תגובות ל-"גם הבלוג הספרדי יוצא לעצמאות"
  1. טל גלילי

    אהלן קרייזי-בט (נישמע כמעט כמו אליזבט).
    אתחיל בלומר שהסיידבר שלך כתוב בטוב טעם, וממש כל הכבוד.

    לגבי שאלתך – מה שקובע את ממשק השפה של איזור האדמיניסטרציה, הם קבצי ה- PO MO, בשילוב עם הקוד שמצוי בקובץ
    wp-config
    לעומת זאת, מה שקובע את ממשק המשתמש של הגולש – קובע העיצוב שבו את משתמשת.
    פשוט נישמע לי שאת צריכה למצוא עיצוב שתורגם לספרדית. (אין לי מושג איך עושים את זה, אבל בטוח שיש הרבה)

    בהצלחה (ואם את רוצה להגיב לי, אז שלחי מייל – כי לא בטוח שאני אחזור לקרוא כאן את התגובה. ואת לא הוספת עדיין את התוסף subscribe to comments),
    טל.

  2. CrazyVet

    היי טל,

    קודם כל, תודה על התגובה המחמיאה 🙂 אני ממש מסמיקה…

    שנית, לפי המלצתך הותקן התוסף Subscribe to comments.

    ולעניינו. התבנית שמותקנת בבלוג מתורגמת לספרדית, ולעוד 31 שפות, באמצעות קבצי PO וMO. נראה שהתבנית מקבלת את הגדרת השפה דרך wp-config. ברירת המחדל היא ממשק אנגלי משני הכיוונים. כשהשינוי הוא רק ברמת ה-wp-config (ללא הוספת קבצי MO ו-PO ספרדיים), הממשק באנגלית, אך התבנית מציגה ממשק גולש ספרדי, למעט שמות ימים וחודשים. כשמוסיפים את ה-MO וה-PO, משתנה הממשק כולו לספרדי (משני הצדדים).

    נראה לי שצריך למצוא דרך לפתור את הבעיה הנקודתית הזו (של השמות) כדי לפתור את בעיית הממשק בצורה אופטימלית. אולי לשנות את השמות עצמם בקוד של WP? אני רוצה לחקור את זה יותר לעומק, אבל זה יצטרך לחכות עד לסופ"ש הבא (מה לעשות, יש גם קצת לימודים).

    המון תודה על העזרה 🙂