ניקוי ראש

באורח מפתיע, לפעמים דברים קטנים ומעצבנים שחייבים לעשות מפנים זמן לעצמי, ומאפשרים לעצור לרגע ולנשום עמוק. היום, לדוגמא. לפני כשבועיים ביקרתי אצל רופאת השיניים, שהודיעה לי אחר כבוד שאינני סוגרת את הפה כמו שצריך, וגם שהעובדה שאני לא יכולה לפתוח את הפה מעבר לשני סנטים היא לא ממש נורמלית. איך פתאום אנומליה קטנה שכזו, שמלווה אותי מאז שאני יכולה לזכור את הרופא שיניים (כי מתי כבר צריך לפתוח את הפה עד שכואבים המפרקים של הלסת) הופכת להיות עניין לבירור רפואי. כך שהיא שלחה אותי לעשות MRI של המפרקים בלסת. והיום הלכתי לעשות את הבדיקה, תירוץ מעולה להתחמק מיום לימודים ארוך ולבלות קצת עם עצמי, לקדם עניינים שבשגרה אני לא מצליחה למצוא עבורם את הזמן.

MRI לכשעצמו הוא בדיקה לא נוראית. נכון, זה די הרבה זמן, ועושה הרבה רעש, וקצת מפחיד, אבל זו בדיקה לא פולשנית שאינה פולטת קרינה מייננת (כמו CT או רנטגן). אבל כשצריך להחזיק את הפה פתוח עד הסוף (כואב!) במשך 10 דקות, ללא תזוזה, העניין הופך למעין עינוי, שמתעלה עליו רק הניתוח בעיניים, אז הייתי בפחד נוראי לזוז, כי התזוזה יכולה לפגוע בתוצאה הסופית. ניסיתי מדיטציה, ספרתי את הפעימות של המכשיר, חשבתי על מה אכתוב כשאגיע הביתה, ובכל זאת זה הרגיש אינסופי. אבל בסוף, אפילו זה נגמר.

יצאתי משם, ושמתי פעמיי לכיוון Servei Estació, חנות לכל-מה-שאפשר-להזדקק-לו-בבית, מעין הומסנטר אבל יקר ועם שירות גרוע. היתרון שלהם הוא המבחר, וגם המרפסת האחורית שצופה אל Casa Batlló מאחור. נהדר, אל תפספסו. אני לא סובלת את החנות הזו, אבל ידעתי ששם אוכל למצוא את הרשת לשפצור הכוס לייבוש סכו"ם שהזוגי ואני קנינו, בשעה טובה, בהאביטאט לפני שלושה שבועות. המעצבים של האביטאט אולי יודעים לתכנן אסטתיקה, אבל השמישות שלהם לוקה בחסר. המתקן מאפשר לכל הכלים לברוח בין החורים, ופשוט מוריד אותי מהפסים כל פעם מחדש כשאני שוטפת כלים. הצטיידתי גם באזיקונים קטנטנים, לקיבוע הרשת.

הזוגי פגש אותי ומם המשכנו לדולסו, לצהריים. יאם. וכשחזרתי הביתה, עם התעלות אלכוהולית קלה (מאוד, רק כוס יין אחת), החלטתי לתקוף את המתקן ייבוש. מדדתי, גזרתי, הרכבתי, השחלתי אזיקונים ומתחתי אותם. התוצאה הסופית אינה מאוד אסטתית, אבל היא הרבה יותר שימושית. אני מרוצה ממנה, לפחות עד שנמצא תחליף. כל כך מסובך למצוא מתקן ייבוש לכלים שאינו יקר בטירוף או מכוער כמו הבגדים של ויקטוריה בקהאם.


אי אפשר בלי כמה תמונות, נכון?

לפניהחומריםהתוצאה הסופית

5 תגובות ל-"ניקוי ראש"
  1. vandersister

    פויה בדיקות וצילומים! MRI עוד מעולם לא ניסיתי, אבל זו נשמעת חוויה לא סימפטית בכלל 😐 רק בריאות, יקירתי…

  2. CrazyVet

    תודה תודה, דארלינג. גם אצלך.

    ובכל זאת, MRI עדיין פחות גרוע מ-CT ניגודי 🙂

  3. R

    Yo tambien tengo problema de boca! me duele un monton! A mi me han hecho una radiografía ayer y a ver que pasa. Por ahora voy con antibióticos 🙂 que bonito…

  4. R

    Uyyy, yo también tengo problemas de boca y aquí intetamos todos a averiguar que es lo que tengo por ahí. Así que yo he hecho ayer una bonita radiografía que no muestra nada extraño….

  5. CrazyVet

    תזכירי לי לתת לך את המספר של הרופא שיניים בפעם הבאה שאנחנו מדברות. הוא מוזר, אבל נראה שהוא בסדר. וחוצמזה, הוא טייס :mrgreen: