יאסר בן ארבע

אתמול מלאו ליאסר, החתול שלנו, ארבע שנים. חשבתי שזוהי הזדמנות מעולה לספר עליו קצת, כי אחרי הכל, הוא לא סתם חתול, הוא חצול*.

את יאסר לקחתי בתחילת השנה הראשונה שלי באוניברסיטה, מזוג סטודנטיות תאומות שלמדו בשנה רביעית. היו שלושה חתלתולים אפורים, והתלבטתי ארוכות בינהם. אחד היה מיועד למישהו, וחשבתי אולי לקחת שניים, אבל הזוגי לא כל כך התלהב ועד היום אני קצת מצטערת על זה. ניסיתי לבחור לפי המין, אבל לי לא היה מושג ולבנות משנה רביעית גם לא (בדיעבד) כי הן אמרו שנראה להם שהוא נקבה**

היום ההוא היה קשה לו, לקחתי אותו בקופסא במטרו, ובדרך מהמטרו הביתה, בתוך המעיל. כנראה שהוא ממש סבל באותו היום, כי הוא עשה פיפי במיטה המיוחדת שקנינו בשבילו, הקיא על השמיכה שלנו ואחר כך עשה עליה שוב פיפי. אבל למחרת הוא כבר היה בסדר, והיום הוא עושה מחוץ לארגז רק כשהוא ממש מרוגז עלינו.

לא ידענו איך לקרוא לחתלתול הקטנטן שהבאתי, גם בגלל שלא היינו סגורים על המין וגם בגלל שלא ממש ידענו מה יתאים לו. אבל אחרי חודש, החבוב חשף את אופיו האמיתי – טרוריסט. יאסר, בצעירותו, אהב יותר מהכל להתחבא מאחורי כל דבר שהוא ולתקוף אנשים שעוברים, במיוחד אותי. היום זה כבר די עבר לו*** אבל מדי פעם הוא עדיין מתחבא ותוקף.

מלבד נטיותיו המרושעות לתקוף עוברי אורח תמימים, יאסר גם היה חשמלאי חובב. עד היום יש לו חיבה לכבלים. הוא ביצע חיווט מחדש לרמקולים של המערכת, למטענים של הניידים וגם למטען של המחשב הנייד שלי, ועוד כמה כבלים של מתח גבוה. גם חיבה זו נרגעה קצת, אבל לא לגמרי.

ועוד דבר שיאסר אוהב לעשות – לאכול פלסטיק. אני לא מבינה את זה, אבל כנראה יש לו איזשהו חוסר בתוצרי נפט או משהו כזה. אסור להשאיר לידו שקיות משום סוג, ובמיוחד לא עטיפות ניילון. מדי פעם אני עדיין מוצאת שאריות אצלו בארגז, ואני מקווה שהוא לא יארגן לעצמו איזה חסימת מעיים קטנה עם כל הפלסטיק הזה.

אז יאסר – יום הולדת שמח. אנחנו אוהבים אותך, למרות שאתה נזק לא קטן ולא ממש חתולי באופייך. אבל אתה מצחיק וזה מפצה על הכל 🙂

 

* חצול, המונח הביתי לחתול וחציל גם יחד, שיבוש שלי כשאמרתי לזוגי, בוא נכין סלט חצולים, ונשאר.
** אחרי חודש ירדו לו האשכים וראו שהוא לא.
*** הגיל וכל זה.


הנה כמה תמונות של הנמר הביתי.

 

יאסר בנעל של הזוגי

 

יאסר במגירה

 

בתוך השרוול של המעיל של אבא

 

במכונת הכביסה

 

על הרצפה, בתנוחה לא צנועה

 

יאסר חוגג

>

8 תגובות ל-"יאסר בן ארבע"
  1. אמיר ד.

    השם די משעשע והצבע מרשים. לעיוור צבעים שכמוני זה נראה "אפור עכבר" 🙂 האם זה המקרה באמת?

    לפני חצי שנה, חדרה לדירה שלנו בקומה הראשונה חתולה שהיתה איפשהו בין גורה לחתולה בוגרת. אני מ-מש לא (הייתי) איש של חתולים וכשהשותף אמר שהוא ישאיר אותה יום-יומיים עד שנגלה של מי היא נחרדתי מהמחשבה שהוא ירצה להשאיר אותה. ביומיים הללו היא התפנקה עלי כאילו ידעה שההישארות שלה בדירה תלויה בי וזה עבד. מצאתי את עצמי מוציא קולות מפגרים וחובק אותה כאילו היתה החתולה שלי מזה שנים. כמובן שהסכמתי שהיא תשאר בדירה ושבוע לאחר מכן התבשרנו שהיא בהריון.

    כעבור חודש ומשהו היא ילדה ארבעה גורים והעברתי חודשיים שלמים במחיצתם עד שמסרנו אותם לאנשים שונים. מיותר לציין שזה השלב האחרון במעבר שלי אל עולם אוהבי החתולים. זאת היתה חוויה מאוד מיוחדת, בייחוד בדירה קטנה למרות שבשבועות האחרונים הם היו כדורי פרווה שזינקו מהקירות וטיפסו על הרגליים עם ציפורניים שהורגשו יותר מיום ליום.

    מאז שהם נמסרו נותרתי עם שולה (השותף קורא לה פטרישה. לכו תבינו). היא חזרה לעצמה לגמרי אחרי שבמשך חודשיים היתה פשוט טיפוס אחר אבל זה רק הגיוני עם ארבעה גורים שלא עזבו אותה לשניה אחת. הנה הם בני שבועיים: http://uk.youtube.com/watch?v=Zd-VndDk_HU

    אלה היו שלוש נקבות וזכר ג'ינג'י שקראתי לו לואי. הוא היה הכי מפונק והתעקש לינוק גם אחרי שכל האחיות שלו טחנו בשר כמו גדולות. הכהה ביותר היתה הכי מיוחדת. שקטה, בוגרת, משעשעת והכי אהבה מגע אנושי. אוף… עכשיו אני באמת מתחיל להתגעגע אל כדורי הפרווה הללו… 😥

  2. CrazyVet

    הם פשוט מקסימים!
    יאסר הוא אכן אפור, למרות שבדרכון שלו כתוב שהוא כחול, קצת כמו רוסי כחול או בריטי כחול, למרות שאני חושבת שהוא דומה יותר לשרטרה.
    גם יאסר ניסה לינוק כל מיני דברים, בעיקר את הסוודרים והפליסים שלי, כנראה כי גמלו אותו מוקדם מדי. עד היום מדי פעם הוא מתחרמן על שמיכות או פליס. הווטרינר שלו אומר שיכול להיות שהגמילה המוקדמת גרמה לקבעון האורלי ולנטיותיו ללעיסה ומציצה של פלסטיק.
    ואם אתה מתגעגע, אתה תמיד יכול לקחת חתול שוב 😀

  3. אמיר ד.

    אולי כשאני אחזור לארץ אני אשקול את הנושא 🙂 להורים יש שישה-שבעה חתולים כך שיש איפה לפרוק את הגעגועים מתי שצריך בלי לדאוג לאוכל, צרכים, עיקורים וכל שאר הדברים הנלווים.

  4. שרון

    איזה מותק!!! 🙂

  5. הדס

    יאסר זה אחלה שם לחתול. 😆 הוא מקסים
    כשיהייתי קטנה הכלב שלנו זכה לשם נזק. רק בגלל חיבה לא מוסברת להרס רהיטים,מכלאות עגלים וכל מה שיש באמצע
    .להכול סלחנו. עד שהוא גילה מה קורה כשהוא רץ ברפת: הפרות נבהלות וחלקן הצליחו גם לשבור את הרגל.

  6. CrazyVet

    אויש, הוא באמת נזק אם כך… פרה עם רגל שבורה זה לא עסק שהולך ברגל, תרתי משמע. בטח סגרתם אותו בבית אחרי זה, לא?

  7. Xslf

    מזל טוב!
    אגב, את מכירה את the mean kitty song?
    נראה מהתיאור שיאסר גם מתאים לשיר

    😛

  8. CrazyVet

    אכן קולע, כולל כל תיאורי השינה בכיור (למרות שהוא כבר לא כל כך עושה את זה), שריטת הרהיטים והרס כמעט כל דבר שהוא מצליח למצוא.
    עוד משהו שמתאר אותו ממש יפה – הוא בול החתול ששומע טכנו על אקסטזי 😆