בחינה אחרונה, קרם ברולה ושנה טובה אחת

היום הייתה הבחינה האחרונה לשנה זו. רפואת עיניים, מורכב ומעיק למרות שלושת נקודות הזכות הזעומות שמזכה הקורס הזה. במיוחד כשלא ממש רוצים לעשות קליניקה.

אז את הסטרס הבסיסי של טרום בחינה נניח בצד. כשאחרי רבע שעה יורד מישהו להודיע שהמרצה תאחר ב"רבע-חצי שעה, לא יותר" הלחץ ממריא שחקים. כשהיא מגיעה בשעה איחור ומגלה שחדרי הבחינה שהוקצו לנו קטנים, ורק היא נמצאת כמשגיחה, היא הולכת לברר אם אפשר לקבל חדר אחר, גדול. כמובן שכל החדרים תפוסים, זו תקופת הבחינות ואתמול היה חופש, ולכן לא היו בחינות, אז היום יש יותר. אז היא נזכרת שהיא דווקא כן יכולה לבקש ממישהו שישגיח על הקבוצה השנייה, ורק אז המבחן מתחיל, שעה וחצי אחרי המועד המתוכנן. או כמו שאמרתי אני, התחלנו את הבחינה אחרי שעת הסיום המשוערת.

הבחינה ארכה שעה אחת, ולא הייתה מאוד מסובכת, אבל גם לא קלה. המזל הוא שהסתובבו שאלות מהבחינה הקודמת, בפברואר, שחזרו על עצמן כמעט אחד לאחד. הבעיה היא שלא התעמקתי כל כך בשאלות האלה, מתוך מחשבה שהגברת לא תהייה עד כדי כך עצלנית ותכין מבחן אחר.

חזרתי לעיר, והתארגנו על קניות בשוק, לקראת היום בערב. אנחנו מארחים את ר' הישראלית לארוחת חג. בתפריט: דג חרב על מחית חצילים, צלי בקר ורגל גדי עם תפוחי אדמה ובטטות, ולקינוח, קרם ברולה עם תפוחים ודבש.

אז הנה כמה תמונות מהקרם ברולה, הבייבי שלי (מקווה שיצא טוב, אלתור שלי). מבטיחה עוד כמה תמונות מאוחר יותר ואת המתכון המלא, אם יצא טוב.

תפוחים בחמאה וקרמל, שלב ראשון

תפוחים בחמאה וקרמל, שלב שני

ביצים, וניל, סוכר ודבש

רגע לפני התנור

ורגע אחריו

ולסיום, מכיוון שאינני אשפית פוטושופ (אפילו אין לי פוטושופ…), אני מסתפקת באיחולי שנה נהדרת לכולכם. שתהייה טובה לפחות כמו הקודמת, אם לא טובה יותר. וזהירות עם האוכל, אלא אם הצטיידתם מראש באומפרזול נגד הצרבת 😉

 

4 תגובות ל-"בחינה אחרונה, קרם ברולה ושנה טובה אחת"
  1. vandersister

    קרם ברולה!…. 😯

    הרגת אותי עכשיו… איך אני אוהבת…

  2. ג'וליאנה

    ממש אפשר לטעום אותו מהתמונה. אחד מהקינוחים האוהבים עלי ביותר.
    שנה מצויינת לך, יקירה.

  3. almost30

    נראה ממש טעים!!
    שנה טובה ומלאה באתגרים קולינריים!

  4. CrazyVet

    לצערי היא לא יצא מוצלח כמו שהוא נראה, ויצא מאוד נוזלי (אבל טעים מאוד מאוד). נראה לי שהכלי היה יותר מדי גדול, ולא התחמם דיו מבפנים, אבל נעשה יפה מבחוץ ועל כן "רימה אותי" 🙂
    זה רק אומר שצריך מקצה שיפורים ולהשתמש בכלים השטוחים באמת.